2019
A Pharmanext Kft. 2019-ben kezdte meg tevékenységét azzal a céllal, hogy a következő 3-5 évben, elsősorban gyógyszerpiac, valamint drogéria és kiskereskedelmi csatorna meghatározó tagjává váljon először Magyarországon, majd később a régióban. A tulajdonosok a cég megalapítása előtt is a gyógyszeriparban dolgoztak, különböző kereskedelmi munkakörökben szerezve meg a szükséges ismereteket, kapcsolatokat, tapasztalatot.
2020
Az első saját márka 2020 januárjában jelent meg. A PROVIO egy gyermekek számára kifejlesztett vitamincsalád, mely úttörő készítménynek számít a kategóriájában, ugyanis a vitaminok, illetve probiotikumok a piacon egyedülálló módon, csokoládé formátumban találhatóak meg a termékben.
2021
Az 2021-től külföldi cégek disztribúciós partnereként több márkacsaláddal is bővült a portfóliónk, így a tengervizes orrspray-k piacán piacvezető Sterimarral, vagy a német Klosterfrau cégcsoport Izlandi zuzmó köhögéscsillapítójával, és a Nasic xilometazolin és dexpanthenol tartalmú érszűkítő orrspray-ével.
2022
2022-ben a Pharmanext termékköre további innovatív márkákkal bővült, így a természetes teherbeesést segítő Fertililyvel, és a lizintartalmú Herplysin orvostechnikai eszközökkel.
70
70 patikában fordulnak
meg képviselőink naponta
67
11 márkacsalád összesen
67 kiszerelését képviseljük
30
A Pharmanext alapítói 15-15 éves OTC gyógyszergyáraknál szerzett tapasztalattal támogathatják vállalkozását.